Veelgestelde vragen
Ik wil graag een kaartje kopen voor een concert of evenement, hoe doe ik dat?
De makkelijkste manier om een kaartje te kopen is via onze website. Als je in onze agenda kijkt en vervolgens naar de pagina van het evenement gaat, staat daar een button die je direct naar onze online kaartverkoop brengt. Hier kan je afrekenen met iDeal of creditcard. We sturen je kaartje dan via e-mail naar je toe. Deze kan je op de dag van het evenement op je smartphone laten zien of uitgeprint meenemen.
De andere mogelijkheid is om een kaartje bij ons aan de deur te kopen. Dit kan alleen als er nog kaarten beschikbaar zijn, wat lang niet altijd het geval is. Wil je zeker weten dat je bij het evenement kan zijn? Koop dan je kaartje van tevoren online!
Help! Ik heb mijn e-mail met kaartje nooit gekregen.
Soms kan het tot een half uur duren voordat de mail met jouw kaartje is verstuurd. Als je na een half uur nog geen e-mail hebt gekregen, raden we je aan om even in je spam-folder te kijken. Staat hij daar ook niet in, dan kan je contact met ons opnemen via info@musicon.nl.
Ik ben mijn kaartje kwijt, wat nu?
Als je de e-mail met het kaartje bent verloren kan je contact met ons opnemen via info@musicon.nl.
Ik heb kaarten gekocht, maar ik kan niet bij het evenement zijn. Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Helaas, je kan geen kaartjes retourneren. Dit is het risico dat je aangaat als je een kaartje koopt. Soms wordt het evenement naar een andere datum verplaatst. Je kaarten zijn voor deze nieuwe datum geldig.
Moet ik mijn ticket printen?
Nee hoor! Een uitgeprint ticket mag natuurlijk altijd, maar je kan ook het ticket openen op je smartphone. Wij kunnen de barcode op het ticket voor je scannen.
Het evenement is verschoven naar een andere datum, maar ik kan dan niet. Wat nu?
Indien mogelijk wordt het evenement naar een andere datum verplaatst. Je kaarten zijn voor deze nieuwe datum geldig. Wanneer een evenement wordt verschoven kan je tot één week voor de geplande datum van het evenement het aankoopbedrag van de kaarten terugkrijgen. Stuur hiervoor een mail naar info@musicon.nl met daarin je naam, IBAN en adresgegevens.
Het evenement is afgelast. Kan ik nu mijn geld terug krijgen?
Ja. Indien mogelijk wordt het evenement naar een andere datum verplaatst. Je kaarten zijn voor deze nieuwe datum geldig. Wanneer een evenement wordt afgelast kan je tot zes weken na de geplande datum van het evenement het aankoopbedrag van de kaarten terugkrijgen. Stuur hiervoor een mail naar info@musicon.nl met daarin je naam, IBAN en adresgegevens.
Ik heb een t-shirt besteld, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Het is mogelijk dat je bevestigingsmail in je spambox is beland. We willen je vragen om daarom eerst hier te kijken. Staat daar ook geen bevestigingsmail in? Voor een mail met een trackingcode en een factuur kan je een mail met je naam, IBAN en adresgegevens sturen naar info@musicon.nl.
Ik heb een t-shirt besteld, maar ik heb het pakketje nog niet gekregen. Wat nu?
Voor de verkoop van onze shirts maken we gebruik van de diensten van Printful. Het kan soms tot drie weken duren voordat je t-shirt geleverd wordt. Duurt het langer? Dan willen we je in eerste instantie vragen om te kijken naar de status van je bestelling via de trackingcode die je hebt ontvangen. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via info@musicon.nl. Stuur ons een mail met je naam en ordernummer, alsmede een beschrijving van je probleem. Indien blijkt dat het voor de pakketdienst niet mogelijk was om het pakket te leveren en als gevolg het pakket is geretourneerd naar de verzendlocatie kan het pakket nogmaals op kosten van de klant worden verzonden.
Ik heb een t-shirt besteld, maar het is niet wat ik er van had verwacht. Kan ik nu mijn geld terugkrijgen?
Als het t-shirt beschadigd is aangekomen komt je bestelling in aanmerking voor restitutie. Stuur hiervoor een mail met je IBAN, naam en adresgegevens, alsmede een beschrijving van de beschadiging en toegevoegde foto’s naar info@musicon.nl. Ben je niet blij met de grootte van je shirt of de opdruk? Onze shirts worden op maat gedrukt door Printful. In deze gevallen is restitutie daarom niet mogelijk.
Hoe huur ik een oefenruimte?
De makkelijkste manier om een oefenruimte te huren is via onze website. Als je naar onze pagina voor oefenruimtes gaat, zie je daar een agenda voor het boeken van een oefenruimte. Na de betaling krijg je gelijk een bevestiging. Kom je er niet uit? Dan kan je bellen naar 070-3686800 of mailen naar info@musicon.nl.
Ik heb een oefenruimte gehuurd, maar ik kan niet meer. Kan ik mijn reservering annuleren?
Je kan reserveringen tot 24 uur voor aanvang annuleren en je betaling terugkrijgen. Stuur hiervoor een mail naar info@musicon.nl met daarin je naam, IBAN en adresgegevens. De reservering verplaatsen naar een ander moment kan ook. Annuleringen die later dan 24 uur van tevoren zijn gedaan geven geen recht op restitutie.
Er is iets kapot gegaan tijdens het repeteren, wat nu?
Voor alle regels en voorwaarden omtrent de verhuur van oefenruimtes verwijzen we je graag naar onze Algemene Voorwaarden.
Hoe huur ik een zaal?
Op onze pagina over zaalverhuur kan je een brochure vinden met ons volledige aanbod. Voor meer informatie of voor het huren van een zaaltje kan je een mail sturen naar rent@musicon.nl of bellen naar 070-3686800.
Ik heb een zaal gehuurd, maar ik kan niet meer. Kan ik mijn reservering annuleren?
Wanneer je een zaaltje bij ons huurt doe je hiervoor een aanbetaling. Kan je feest of evenement niet door gaan? Dan krijg je de aanbetaling niet van ons terug. Reserveringen kunnen in sommige gevallen in overleg verplaatst worden.
Er is iets kapot gegaan tijdens mijn huurperiode, wat nu?
Voor alle regels en voorwaarden omtrent de verhuur van zalen verwijzen we je graag naar onze Algemene Voorwaarden.
Hoe begin ik met muzieklessen?
De muzieklessen binnen Musicon worden verzorgd door Ready to Play. De makkelijkste manier om je in te schrijven voor onze muzieklessen is via onze website. Op de pagina over onze muzieklesssen vindt je een inschrijfformulier. Nadat je het formulier hebt ingevuld, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Heb je eerst nog vragen? Dan kan je contact met ons opnemen via info@r2p.nl.
Hoe kom ik bij Musicon?
Musicon is makkelijk te bereiken met de fiets, het openbaar vervoer en met de auto. Je kan bij ons gratis je fiets of auto parkeren. Kom je met het openbaar vervoer vanaf Den Haag Centraal? Tram 4 en 6 stoppen voor de deur bij halte Monnickendamplein.